/sitemap.xml شک های برانکو پس از اولین پیروزی

منوي اصلی

لينکهاي سريع
موضوعات

آرشيو مطالب


لينکستان

اگر مي خواهيد با وبسايت ما تبادل لينک کنيد لينک ما را با نام " عاشقان پرسپولیس ولیگ برتر " قرار دهيد و در بخش تماس با ما و يا نظرات لينک خود را قرار دهيد.
قالب سبز سفارش قالب


تبليغات


شک های برانکو پس از اولین پیروزی

شک های برانکو پس از اولین پیروزی (عکس)

برانکو اسکوچیچ پس از اولین برد همراه با پرسپولیس شادی اش را در کنار هواداران جشن گرفت.

به گزارش " ورزش سه " برانکو ایوانکوویچ که شرایط سختی در 4 هفته ی ابتدایی لیگ همراه با پرسپولیس را داشت امروز توانست برابر فولاد پیروز شود.برانکو پس از پیروزی شادی اش را با هواداران این تیم جشن گرفت.
برانکو با اشک های خود جواب محبت هوادارانی که از اکنون شعار قهرمانی می خواندند را داد.

موضوع : <-CategoryName-> | نويسنده : علیرضا سعیدی

بازديـد : مرتـبهتاريخ : چهار شنبه 4 شهريور 1394برچسب:, | ساعت : 1:14

برانکو برنده ی دوئل کروات ها

برانکو برنده ی دوئل کروات ها )


برانکو توانست اولین پیروزی فصلش را مقابل هم کشوری خود به دست آورد.

به گزارش " ورزش سه " پرسپولیس و فولاد در حالی امروز به مصاف یکدیگر رفتند که هیچکدام نتوانسته بودند این فصل بردی را به دست آورند. اما در نهایت دوئل کروات های خوشتیپ را برانکو برد.

این دو مربی کروات در ابتدای بازی با چهره های بشاش با یکدیگر خوش و بش کردند وشاید یادی از کرواسی در کنارهم کرده باشند



موضوع : <-CategoryName-> | نويسنده : علیرضا سعیدی

بازديـد : مرتـبهتاريخ : چهار شنبه 4 شهريور 1394برچسب:, | ساعت : 1:12

پرسپولیس با گل 600 یاد جباری را زنده می‌ کند

پرسپولیس با گل 600 یاد جباری را زنده می‌ کند


پرسپولیس به گل شماره 599 خود رسیده است. زننده یک گل این تیم گل 600 تاریخ سرخپوشان را ثبت می‌کند. برای پرسپولیسی ها اعداد وابسته به 6 اعداد مهمی هستند!
    [پرسپولیس با گل 600 یاد جباری را زنده می‌ کند]

به گزارش "ورزش سه"، اولین گل رسمی تاریخ پرسپولیس را ناظم گنجاپور زده است. در تاریخ لیگ و در لیگ اول تخت جمشید گل اول این تیم را حسینعلی کلانی زد. این گل در تیرماه سال 1352 ثبت شد.

در لیگ آزادگان و در تیرماه 1370 اولین گل پرسپولیس را در مساقات لیگ مورد اشاره برابر ابومسلم و توسط محمدحسن انصاری‌فرد به ثمر رسید، در لیگ‌برتر و در روز 26 مهر 1380 هم گل اول پرسپولیس در تاریخ لیگ‌برتر را رضا جباری به ثمر رساند. پرسپولیسی ها، هر چند این روزها آنقدر دل نگران هستند که گل های نمادین برایشان زیاد ارزشمند نیست اما به هر حال گل شماره 600 پرسپولیس در شریاطی که آنها بتوانند یک گل به سپاهان بزنند ثبت خواهد شد


موضوع : <-CategoryName-> | نويسنده : علیرضا سعیدی

بازديـد : مرتـبهتاريخ : دو شنبه 19 مرداد 1394برچسب:, | ساعت : 17:59

استرالیا، قهرمان جدید آسیا

استرالیا، قهرمان جدید آسیا



تيم ملي استراليا با پيروزي 2-1 مقابل کره، قهرمان جام ملت‌هاي آسيا 2015 شد.
    [استراليا، قهرمان جديد آسيا]

به گزارش "ورزش سه"، ماراتن 120 دقیقه ای استرالیا-کره، در نهایت با برتری زردپوشان میزبان به پایان رسید و آنها موفق شدند برای اولین بار ، مدال طلای جام ملت‌های آسیا را به دست آورند.

بازی در نیمه ی اول با برتری کره ای ها آغاز شد و 20 دقیقه ابتدایی بازی در اختیار آنها بود. هر چند که کره نتوانست موقعیت خاصی در این 20 دقیقه روی دروازه استرالیا ایجاد کند. پس از 20 دقیقه، استرالیا کم کم نبض بازی را در دست گرفت و موفق شد چندین حمله روی دروازه کره طرح ریزی کند که مثل حملات کره، آنها هم راه به جایی نبردند. بار دیگر در دقیقه 35 این کره بود که توپ و میدان را در اختیار گرفت ولی بر خلاف جریان بازی، استرالیا موفق شد در دقیقه 42 روی شوت دیدنی لونگو به گل برسد و نیمه ی اول را با برتری به رختکن برود.

نیمه ی دوم بار دیگر با برتری کره شروع شد و قرمز پوشان، چندین بار موفق به ایجاد خطر روی دروازه استرالیا شدند و استرالیا، بیشتر در دفاع شرکت می‌کرد و می‌خواست از تک گل خود استفاده کند. تعویض تیم کیهیل نیز نشان می‌داد که سرمربی این تیم، قصد ندارد گل‌های بیشتری به ثمر برساند. با این حال،در حالی که استرالیایی ها خود را برای جشن قهرمانی آماده کرده بودند، در دقیقه 91، هونگ مین سون موفق شد گل تساوی بخش را به ثمر برساند و بازی را به وقت های اضافه ببرد.

در وقت های اضافه اول، استرالیا بهتر از حریف خود کار کرد و با وجود اینکه ابزار هجومی قدرتمندی در زمین نداشت، موقعیت‌های بهتری نسبت به کره خلق کرد که روی یکی از همین موقعیت‌ها در دقیقه 104، ترویسی موفق شد گل دوم استرالیا را به ثمر برساند و تیمش را بار دیگر پیش بیندازد. پس از این گل، کره در وقت اضافه دوم کاملا جلو کشید و به دنبال گل تساوی بخش بود تا بازی را به پنالتی ببرد ولی تلاش مهاجمان و هافبک‌های این تیم، در مقابل دفاع سازمان یافته و منظم استرالیا راه به جایی نبرد و در نهایت، استرالیا برای اولین بار قهرمان جام ملت‌های آسیا شد.

ترکیب دو تیم:

استرالیا:



کره جنوبی:


محل برگزاری: ورزشگاه ANZ سیدنی

داوران: علیرضا فغانی، رضا سخندان و محمدرضا ابوالفضلی


شیح سلمان و سپ بلاتر در ابتدای بازی با بازیکنان دو تیم خوش و بش کردند


آمار بازی در 30 دقیقه ابتدایی


جدی ترین موقعیت بازی تا دقیقه 36؛ حرکت هماهنگ کره ای ها، در نهایت با ضربه هو سئونگ مین به بیرون رفت

دقیقه 43: گل برای استرالیا توسط لونگو ! بر خلاف جریان بازی، هافبک استرالیا در پشت محوطه ی جریمه پا به توپ شد و با یک ضربه ی دقیق و زیبا، دروازه ی کره را باز کرد.

کارت های زرد نیمه اول:
فرانیچ (5) داویدسون (41) (استرالیا)



کارت زردهای نیمه دوم:‏
اسپیرانوویچ (56) یدیناک (66) کروسه (66) استرالیا‏

دقیقه 90+1: گل برای کره جنوبی !! در حالی که نیمکت استرالیا آماده جشن قهرمانی بود، هونگ مین سون در موقعیت تک به تک قرار گرفت و با یک ضربه دقیق، گل تساوی بخش کره را در دقایق پایانی به ثمر رساند تا حالا همه چیز به تساوی کشیده شود.

دقیقه 104: گل دیدنی برای استرالیا توسط ترویسی ! روی حرکت فوق‌العاده یوریچ در گوشه محوطه جریمه و دریبل مدافع کره و سانتر او، دروازه بان کره دفع ناقضی انجام داد و ترویسی موفق شد به راحتی توپ را وارد دروازه کره کند

موضوع : <-CategoryName-> | نويسنده : علیرضا سعیدی

بازديـد : مرتـبهتاريخ : شنبه 11 بهمن 1393برچسب:, | ساعت : 21:11

سه بازیکن ایرانی نامزد انتخاب برترین‌های جام ملت‌ها

سه بازیکن ایرانی نامزد انتخاب برترین‌های جام ملت‌ها

وبسایت رسمی برنامه نود - سه بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان برای حضور در جمع بهترین بازیکنان جام ملت‌های آسیا شانس دارند.

به گزارش وب سایت نود، در آستانه برگزاری دیدارهای رده‌بندی و فینال شانزدهمین دوره مسابقات جام ملت‌های آسیا، مسئولان برگزاری این مسابقات تصمیم به انتخاب بهترین بازیکنان این جام در پست‌های مختلف گرفته‌اند.

از همین رو ۴ دروازه‌بان، ۸ مدافع، ۸ هافبک و ۸ مهاجم در جمع بهترین مهاجمان جام حضور دارند.

در بین این کاندیداها سه بازیکن از تیم ملی کشورمان حضور دارند. مرتضی پورعلی‌گنجی در بین مدافعان، آندرانیک تیموریان در بین هافبک‌ها و رضا قوچان‌نژاد در بین مهاجمان شانس انتخاب بهترین شدن را دارند.


کاندیداهای بهترین دروازه‌بان‌های جام ملت‌ها: وانگ دالی (چین)، مت رایان (استرالیا)، ماجد ناصر (امارات) و کیم جین هیه‌اون (کره‌جنوبی)

کاندیداهای بهترین مدافعان جام ملت‌ها: چا دوری (کره‌جنوبی)، گوتوکو ساکای (ژاپن)، ضرغام اسماعیل (عراق)، جیسون دیویدسون (استرالیا)، کواک تائه‌هوی (کره‌جنوبی)، آنزور اسماعیل‌اُف (ازبکستان)، مرتضی پورعلی‌گنجی (ایران) و محمد ال‌انزی (امارات)


کاندیداهای بهترین هافبک‌های جام ملت‌ها: کی سونگ‌یئونگ (کره‌جنوبی)، شینجی کاگاوا (ژاپن)، یاسر قاسم (عراق)، ماسیمو لونگو (استرالیا)، وو ژی (چین)، شوکت محمداُف (ازبکستان)، آندرانیک تیموریان (ایران) و عمر عبدالرحمان (امارات)


کاندیداهای بهترین مهاجمان جام ملت‌ها: سون هیونگ‌مین (کره‌جنوبی)، کیسوکه هوندا (ژاپن)، حمزه الدردور (اردن)، تیم کیهیل (استرالیا)، سون که (چین)، لی جئونگ‌هیوپ (کره‌جنوبی)، رضا قوچان‌نژاد (ایران) و علی مبخوت (امارات

موضوع : <-CategoryName-> | نويسنده : علیرضا سعیدی

بازديـد : مرتـبهتاريخ : جمعه 10 بهمن 1393برچسب:, | ساعت : 21:44

مدال برنز جام ملت ها برای امارات

مدال برنز جام ملت ها برای امارات


امارات موفق شد با پيروزي 3-2 مقابل عراق، به مقام سومي جام ملت‌هاي آسيا دست پيدا کند.
    [مدال برنز جام ملت ها براي امارات]

به گزارش "ورزش سه"، امارات موفق شد در دیداری زیبا، حساس و نفس گیر، در حالی که 40 دقیقه 10 نفره بازی کرد، 3-2 پیروز شود و برای اولین بار ، مقام سومی جام ملت‌های آسیا را به دست آورد.

در ابتدا این امارات بود که با گل دقیقه 16 احمد خلیل پیش افتاد ولی عراق به خوبی به بازی برگشت و در دقیقه 28، ولید سالم موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند. حملات عراقی ها فروکش نکرد و فشار آنها بیشتر و بیشتر شد تا اینکه در دقیقه 42، امجد کلاف موفق شد گل دوم عراق را به ثمر برساند و تیمش را پیش بیندازد. عراق در 15 دقیقه پایانی نیمه ی اول تیم برتر میدان بود و خیلی خوب بازی را کنترل کرد.

با وجود شروع خوب در نیمه ی دوم توسط عراق این امارات بود که روی پاس دیدنی عمر عبدالرحمن و دریبل و ضربه ی خوب خلیل، به گل رسید و بازی را به تساوی کشاند. بلافاصله پس از گل امارات، ابراهیم، هافبک این تیم با کارت قرمز مستقیم داور مواجه شد و زمین مسابقه با ترک کرد ولی بار دیگر این امارات بود که حمله کرد و به ضربه ی پنالتی رسید. مخبوط موفق شد از روی نقطه پنالتی، دروازه ی عراق را برای بار سوم باز کند و برای بار دوم، تیمش را پیش بیندازد.

عراق فشار خود را بیشتر کرد ولی امارات ده نفره، در دفاع بسیار خوب ظاهر شد و اجازه موقعیت سازی به بازیکنان عراق را نمی‌داد. در نهایت، بازی با نتیجه 3-2 به پایان رسید و امارات، اولین عنوان سومی خود در جام ملت‌های آسیا را دشت کرد.


ورزشگاه هانتر ؛ شهر نیوکاسل
داور: نواف شکرالله



عراق: حمید، اسماعیل، شکیر، ابراهیم، سلیم، کاسیم، عبدالامیر، یاسین، کامیل، کلاف، محمود

امارات: عیسی، احمد، الانزی، الفردان، سنقور، حسن، اسماعیل، مبخوط، عبدالرحمن، هیکل، احمد خلیل

کارت زرد: اسماعیل (دقیقه 36) ولید (دقیقه 93-عراق) - عمر عبدالرحمن (دقیقه 40- امارات)

کارت قرمز: ابراهیم (دقیقه 53- امارات)

شرح بازی:


دقیقه 15: گل برای امارات توسط خلیل ! روی یک ضدحمله ی فوق‌العاده و زیبا و روی پاس بسیار خوب عمر، خلیل در موقعیت تک به تک قرار گرفت و موفق شد گل اول بازی را به نفع امارات به ثمر برساند.



دقیقه 28: گل برای عراق توسط ولید ! عراق که در ده دقیقه اخیر توپ و میدان را در اختیار داشت، با حرکت خوب مدافع راستش، صاحب موقعیت شد و شوت قدرتمند ولید، وارد دروازه ی امارات شد

دقیقه 42: گل برای عراق توسط امجد کلاف ! اماراتی ها ضربه ی ایستگاهی عراق را با ضربه ی سر دفع کردند. یاسین از پشت مجوطه ی جریمه، شوت دقیقه به سمت دروازه امارات زد که با واکنش خوب دروازه بان آنها روبرو شد ولی در برگشت این کلاف بود که موفق شد گل دوم عراق را به ثمر برساند.

دقیقه 51: گل برای امارات وسط خلیل ! روی پاس فوق‌العاده ی عمرعبدالرحمن، خلیل پشت دفاع عراق پا به توپ شد و با دریبل دروازه بان، موفق شد دروازه ی خالی عراق را باز کند و بازی را به تساوی بکشاند.

دقیقه 54: گل برای امارات از روی نقطه ی پنالتی ! الاحمد مخبوط موفق شد گل سوم امارات را به ثمر برساند و همچنین به صدر جدول گلزنان جام صعود کند

*************************************************************************

موضوع : <-CategoryName-> | نويسنده : علیرضا سعیدی

بازديـد : مرتـبهتاريخ : جمعه 10 بهمن 1393برچسب:, | ساعت : 21:31

مهدوي کيا در راه وحيد هاشميان

مهدوي کيا در راه وحيد هاشميان


مهدي مهدوي کيا کاپيتان سابق تيم‌ملي فوتبال ايران بيش از 2 ماه است از گفت‌وگو با رسانه ها خودداري مي‌ کند. او که زمزمه هايش حضورش در کميته فني باشگاه پرسپوليس شنيده شده، آخرين بار در بازي خيريه ياران حجازي و هنرمندان ديده شده است.
    [مهدوي کيا در راه وحيد هاشميان]

به گزارش "ورزش سه"، مهدوی کیا که از سوی سیاسی مدیرعامل پرسپولیس برای عضویت در کمیته فنی این تیم باشگاه دعوت شده بود، این دعوت را رد کرد و به سیاسی گفت که قصد دارد برای حضور در کلاس های مربیگری درجه b بوندس لیگا به آلمان برود. مهدوی کیا در شرایطی از سوی پرسپولیس به کار دعوت شده که او خاطرات خوشی از دوران قبلی حضورش در این باشگاه ندارد. این بازیکن سابق هامبورگ که با پرسپولیس قرارداد سفید امضا کرده بود، حالا باید مالیات پولی را بدهد که از باشگاه دریافت نکرده است.

داستان قرارداد با رویانیان
مهدی مهدوی کیا قرارداد خود را واقعا سفید با پرسپولیس امضا کرد. او در مذاکره حضوری با محمد رویانیان بدون آنکه سر مبلغ چانه بزند، قبل از اینکه سعید شیرینی مثل قرارداد با سایر بازیکنان با او درباره مشکلات باشگاه صحبت کند، قرارداد خود را امضا کرد. البته مهدی از مدیرعامل پرسپولیس خواسته بود که شأنش در این موضوع رعایت شود. بعد از امضا قرارداد از طرف مهدوی کیا ظاهرا مبلغ قرارداد او 580 میلیون تومان ثبت شده که مهدوی کیا کمی بیش از 300 میلیون از این میزان قرارداد را دریافت کرده است که البته این هم با پیگیری مستقیم رویانیان حاصل شده است. با این حال مالیاتی که برای مهدوی کیا بریده شده، براساس دریافتی 600 میلیون تومانی اوست.

جلسه با سیاسی
مهدی مهدوی کیا از سوی حمیدرضا سیاسی برای حضور در کمیته فنی باشگاه پرسپولیس دعوت شده اما او با اشاره به اینکه باید برای حضور در کلاس های مربیگری به آلمان برود، این پیشنهاد را رد کرده است. مهدوی کیا در این جلسه همچنین از سیاسی خواسته که به موضوع مالیاتی اش رسیدگی بشود. این در حالی است که قرار نبوده خبری از این جلسه به بیرون درز پیدا کند و این مساله باعث دلخوری مهدی شده است. ظاهرا در این جلسه سیاسی قول داده کار این بازیکن ارزشمند پرسپولیس را هر چه سریع تر انجام بدهد.

کلاس مربیگری
مهدی مهدوی کیا برای حضور در کلاس های مربیگری درجه b بوندس لیگا به آلمان خواهد رفت. او در دوره ای شرکت می‌ کند که پیش از او وحید هاشمیان در آن شرکت کرده است. این یکی از بهترین کلاس های مربیگری در سطح جهان است که نزدیک به 10 ماه کار پیوسته دارد و مربیان در شرایطی به رده های بالاتر می‌ رسند که کیفیت فنی و عملی خود را به مدرسین این کلاس اثبات کنند. این کلاس مربیگری قبلا در شهر کلن آلمان برگزار می‌ شد اما اکنون به شهر دیگری منتقل شده است. مهدوی کیا که به عنوان بازیکن شاخص هامبورگ سال ها تجربه حضور مستقیم در فوتبال این کشور را دارد، حالا قصد دارد با تجربه ای تازه به عنوان مربی به فوتبال ایران برگردد. او یکسالی برای این سطح تازه فنی وقت خواهد گذاشت


 

موضوع : <-CategoryName-> | نويسنده : علیرضا سعیدی

بازديـد : مرتـبهتاريخ : چهار شنبه 12 آذر 1393برچسب:, | ساعت : 23:2

رئيس فيفا به اسطوره فوتبال ايران چه گفت

رئيس فيفا به اسطوره فوتبال ايران چه گفت


همايون بهزادي، بازيکن محجوب فوتبال ايران دو دهه 40 و 50 از سفر به فيليپين برگشته و در 73 سالگي با دريافت جايزه ويژه اي اف سي که او را يکي از 10 مرد افسانه اي تاريخ فوتبال قاره آسيا عنوان کرده، انگار روحيه اي تازه يافته و سلامتي ويژه اي پيدا کرده است.
    [رئيس فيفا به اسطوره فوتبال ايران چه گفت]

به گزارش "ورزش سه"، بهزادی که همراه آذر بهزادی همسرش به فیلیپین رفته حرف های جالبی می‌ زند.

او می‌ گوید، وقتی سب بلاتر را دیدم او با من دست داد و علی دایی به او گفت: این همایون بهزادی، روزگاری با سر به نوپ می‌ زد و آنقدر محکم و زیبا می‌ زد که صدای توپ به آسمان می‌ رسید. بلاتر خندید و به من تبریک گفت.

همایون بهزادی می‌ افزاید؛
این 10 نفر به عنوان مردان «افسانه ای» فوتبال آسیا انتخاب شده بودند،سه نفر نیامده بودند اما بین کسانی که آمده بودند،سامی الجابر را می‌ شناختم،او خیلی شیک آمده بود هر چند علی دایی هم می‌ گفت، همایون خان،خود تو از همه خوش تیپ تری...

در این مراسم نام بهزادی ابتدای همه خوانده شد،بهزادی می‌ گوید: بله، در مراسم اولین نفر اسم من خوانده شد. البته نمی‌ دانم شاید هم بخاطر حروف الفبای انگلیسی بود اما به هر حال اول اسم من را خواندند و بعد اسم سامی الجابر را گفتند؛فقط از ایرانی ها 2 نفر بودیم و بقیه کشورها یک نفر را داشتند.



بهزادی را در این سفر آنچنان که گفتیم همسرش همراهی می‌ کرد . او می‌ گوید: آذر آمده بود تا از من نگهداری و محافظت کند. علی دایی پسر عزیزم هم خیلی هوای من را داشت و شب ها با هم شام می‌ خوردیم. به هر حال سفر خوبی بود و به من خوش گذشت

-----------------------------------------------------------------------------------------------

موضوع : <-CategoryName-> | نويسنده : علیرضا سعیدی

بازديـد : مرتـبهتاريخ : چهار شنبه 12 آذر 1393برچسب:, | ساعت : 22:58

10 مهاجم برتر تاريخ دربي

10 مهاجم برتر تاريخ دربي


مردان زيادي دروازه حريفان را در دربي گشوده اند.
    [10 مهاجم برتر تاريخ دربي]

به گزارش "ورزش سه"، 10حمله ور دربی را از حیث تعداد گل ها، میزان تاثیرگذاری و میانگین گل ها در دقایق و تعداد بازی های با هم مروی می‌ کنیم:

1. صفر ایرانپاک: از سال 49 تا سال 59 در دربی حضور یافت و 7 گل به ثمر رساند و بهترین گلزن دربی بود. ایرانپاک در دربی های 53 و 56 باگل هایش پرسپولیس را برنده کرد.

2. حسینعلی کلانی: 6 گل در تاریخ دربی به ثمر رساند و البته تعداد دربی هایش زیاد نبود، 2 گل او باعث برد پرس در دربی بود. او دیرترین گل دربی را تا سال 83 به ثمر رساند.

3. غلامحسین مظلومی: 6 گل در دربی زد و تعداد بازی های او کمتر از تعداد بازی های کلانی و ایرانپاک بود. 3بار گل هایش باعث برد آبی‌پوشان شد.

4. همایون بهزادی: در هر 2 دربی سال 52 گل زد، اولین هت تریک دربی را همایون بهزادی با 3 گل ثبت کرد. همایون بهزادی ستاره دربی 16 شهریور 52 موسوم به دربی 6تایی ها بود.

5. صمد مرفاوی: هر 3 گل او در مسیر برد پرسپولیس برابر استقلال ثبت شد و گل های او مصاف های حساسی را به سود آبی‌پوشان خاتمه داد. برد 2 ـ یک، برد یک ـ صفر و برد 2 ـ صفر که در این بازی گل او، برد استقلال را قاطع کرد.

6. ناصر محمدخانی: تاثیر آشکار بسیار شایسته او در بازی سال 1365 و عملکرد او در بازی های دیگر این دهه جالب بود. در دربی 25 خرداد 65 او هم گل زد، هم پاس گل داد و هم پنالتی گرفت. تا 32، 33 سالگی او هم از جمع مدافعان استقلال یک نفر عنوان مامور مهار مستقیم او را برعهده می‌ گرفت.

7. حسن روشن: حسن روشن از سال 53 بازیکن استقلال در دربی بود. یک بار گل دقیقه 88 او باعث برد آبی ها شد و بار دیگر در برد 3 ـ صفر اردیبهشت 56 نقشی تاثیرگذار در دربی داشت. حسن روشن در سایر بازی ها مهمترین عامل ترس مدافعان پرسپولیس بود. در دربی 3 ـ صفر او بار دیگر برای آبی ها گل زد.

8. ادموند بزیک: گل اول او در 27 مهرماه 75 طلسم 7 ساله ناکامی سرخ ها را در دربی شکست و گل دوم او در روز 20 تیرماه سال 76، آغاز برد و گلزنی را در پیروزی 3 ـ صفر رقم زد. بزیک در دربی تیر 78 هم پنالتی گرفت و بازی بدون توپش در دیدارهای سال های 77 و 78 مثال زدنی بود.

9. ادموند اختر: ادموند اختر، در دیدار 30 دی 73 که استقلال 2 ـ صفر عقب بود، هم پنالتی گرفت و هم گل زد و جالب آنکه روز 6 مرداد 74، در دیداری که استقلال 3 ـ یک برنده شد. بار دیگر هم گل زد و هم پاس گل داد.
10. فرهاد مجیدی: عملکرد فرهاد مجیدی در 5 بازی آخر خود چنان عالی بود که او در تاریخ ماندگار شد. اولا گلزنی در بازی های متوالی و ثانیا گلزنی در چند دیداری که نتیجه اش برد تیم فوتبال استقلال شد. مجیدی به عنوان بهترین مهاجم 10 سال آخر دربی، درخشش را از سنین بالای 30 سالگی شروع کرد


 

موضوع : <-CategoryName-> | نويسنده : علیرضا سعیدی

بازديـد : مرتـبهتاريخ : شنبه 1 آذر 1393برچسب:, | ساعت : 22:45

صفحات سایت

صفحات سایت  1 | 2 | 3 |

موضوع : <-CategoryName-> | نويسنده : علیرضا سعیدی

بازديـد : مرتـبهتاريخ : پنج شنبه 6 شهريور 1393برچسب:, | ساعت : 3:47

نتایج و بازی های لیگ برتر

                                 { یا لثارات الحسین}

   در گذشت کاپیتان با اخلاق پرسپولیس را به خانواده ی ایشان و همه ی فوتبال دوستان تسلیت عرض می کنم

 

 


 

 

 

یکی هست، که دیگه نیست خداحافظ مرتضی آروم و راحت بخواب، همیشه در قلب ما زنده خواهی ماند
درگذشت مرتضی پاشایی را تسلیت عرض میکنم

   به کلبه ی عاشقان و هواداران باشگاه پرسپولیس خوش آمدید امیدوارم از این کلبه خوشتان بیاد ودوباره به ما سر بزنید

نظر یادتون نره     

 


 


       جدول لیگ برتر 15

 

      بازی برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل امتیاز
1 سپاهان 5 4 1 0 9 3 6 13
2 استقلال صنعتي 4 3 0 1 5 2 3 9
3 استقلال 4 3 0 1 6 4 2 9
4 گسترش فولاد 5 2 2 1 4 4 0 8
5 ملوان 5 2 1 2 6 6 0 7
6 سايپا 5 2 1 2 4 4 0 7
7 ذوب آهن 4 2 0 2 4 3 1 6
8 تراکتورسازي 4 1 2 1 4 3 1 5
9 پديده مشهد 4 1 2 1 5 5 0 5
10 راه آهن 4 1 2 1 5 6 -1 5
11 پرسپوليس 5 1 1 3 8 10 -2 4
12 استقلال اهواز 4 1 1 2 2 4 -2 4
13 نفت تهران 4 0 3 1 4 5 -1 3
14 صباي قم 4 0 3 1 3 4 -1 3
15 سياه جامگان 4 1 0 3 2 4 -2 3
16 فولاد خوزستان 5 0 3 2 4 8 -4 3

 

    


                                            نتایج هفته ی چهارم

 
# تاریخ زمان وضعیت امتیازات ورزشگاه میزبان نتیجه مهمان
1 1394-05-28 19:15     تهران تیم نفت تهران Naft Tehran نفت تهران 3 3 ملوان تیم ملوان انزلی Malavan Anzali
2 1394-05-29 18:30     بنیان دیزل تبری تیم گسترش فولاد Gostaresh Foulad گسترش 1 0 سیاه‌جامگان تیم سیاه‌جامگان مشهد Siah Jamegan Khorasan
3 1394-05-29 19:15     فولاد شهر تیم سپاهان اصفهان Sepahan Esfahan سپاهان 1 1 فولاد تیم فولاد خوزستان Fulad Khuzestan
4 1394-05-29 19:15     آزادی تیم پرسپولیس Perspolis پرسپولیس 1 2 ذوب آهن تیم ذوب آهن اصفهان Zob Ahan Esfahan
5 1394-05-29 19:15     تختی اهواز تیم استقلال خوزستان Esteghlal Khouzestan استقلال خ 1 0 سایپا تیم سایپا کرج Saipa
6 1394-05-30 17:30     ثامن‌الائمه تیم پدیده مشهد Padide Mashhad پدیده 1 0 تراکتور سازی تیم تراکتور سازی تبریز Traxtor Sazi Tabriz
7 1394-05-30 18:15     راه آهن تیم راه آهن شهرری Rah Ahan Tehran راه آهن 2 1 صبا تیم صبای قم Saba Qom
8 1394-05-30 19:15     تختی تیم استفلال اهواز Esteghlal Ahvaz استفلال اهواز 1 2 استقلال تیم استقلال Esteghlal
 
 
                                            بازی های هفته ی پنجم

  

# تاریخ زمان وضعیت امتیازات ورزشگاه میزبان نتیجه مهمان
1 1394-06-03 18:15     تختی تیم ملوان انزلی Malavan Anzali ملوان 0 1 گسترش تیم گسترش فولاد Gostaresh Foulad
2 1394-06-03 19:05     فولاد اهواز تیم فولاد خوزستان Fulad Khuzestan فولاد 0 2 پرسپولیس تیم پرسپولیس Perspolis
3 1394-06-03 19:10     انقلاب تیم سایپا کرج Saipa سایپا 0 2 سپاهان تیم سپاهان اصفهان Sepahan Esfahan
4 1394-06-04 17:30     ثامن‌الائمه تیم سیاه‌جامگان مشهد Siah Jamegan Khorasan سیاه‌جامگان - - راه آهن تیم راه آهن شهرری Rah Ahan Tehran
5 1394-06-04 18:15     یادگار امام تیم تراکتور سازی تبریز Traxtor Sazi Tabriz تراکتور سازی - - استقلال خ تیم استقلال خوزستان Esteghlal Khouzestan
6 1394-06-04 19:10     فولاد شهر تیم ذوب آهن اصفهان Zob Ahan Esfahan ذوب آهن - - استفلال اهواز تیم استفلال اهواز Esteghlal Ahvaz
7 1394-06-04 19:10     یادگار امام تیم صبای قم Saba Qom صبا - - پدیده تیم پدیده مشهد Padide Mashhad
8 1394-06-20 18:45     آزادی تیم استقلال Esteghlal استقلال - - نفت تهران تیم نفت تهران Naft Tehran
 
 

 

 

صحبت‌های هادی نوروزی ساعاتی قبل از مرگ

 

 


پرتال خبری واکنش:  درگذشت نوروزی بی‌شک خواست خداوندگار زمین و آسمان بوده است اما شاید در پس این درگذشت ناگهانی فشارهای عصبی ناشی از نتایج اخیر پرسپولیس نیز نهفته باشد.


 

درگذشت هادی نوروزی از آن دست اتفاق‌هایی است که هرگز از یاد‌ها نمی‌رود. چیزی شبیه آن لحظه‌ای که خبر درگذشت سیروس قایقران را از جاده قزوین به رشت تقاطع امامزاده هاشم مخابره کردند یا وقتی که خبر درگذشت جلال خاوندی بازیکن سابق ملوان یا رضا حسن‌زاده مدافع تیم تراکتورسازی تبریز به گوش رسید.


خبرهایی از این دست که ناگهان حاوی درگذشت عزیزان‌مان هستند همواره فراموش نشدنی است. یکی دیگرش را در ایام نوروز شنیدیم. خبری که از فوت ناگهانی دو خبرنگار باسابقه ورزشی، جواد حسینی و میلاد اسلامی حکایت داشت.


مردانی ماندگار از عرصه رسانه که هیچ‌گاه خاطرات‌شان از گوشه ذهن دور نمی‌شود. نوروزی را باید در قاب همین دست خبرهای شوک برانگیز قرار داد. مردی از جنس پیراهن سرخ که بامداد چهارشنبه درحالی که نمی‌دانست تا رجعت ابدی دیگر مجالی ندارد، سر بربالین گذاشت و به خواب ابدی فرو رفت.


 

برای هادی عزیز از زمانی که برای همیشه رخت بربست از این روزگار، آنقدر نوشته‌اند که حق مطلب در وصفش ادا شده است اما در میان هزارتوی سر این مرگ ناگهانی می‌توان به دنبال سرنخ‌هایی گشت تا بدانیم چرا هادی فوتبال ایران در جوانی چشم از جهان فرو بست.


شاید راز این خداحافظی ابدی در دیالوگی باشد که ساعاتی قبل از درگذشت با مصطفی قنبرپور، مربی پرسپولیس داشت؛ بعدازظهر چهارشنبه، دقیقا ساعاتی پیش از آنکه به خانه برود، در ورزشگاه درفشی‌فر. هادی با چهره‌ای نه چندان شاداب دور زمین می‌دوید.


کارش که تمام شد کناری آمد و در حالی که به نقطه‌ای خیره شده بود، ایستاده انتظار می‌کشید تا عرق بدنش خشک شود. قنبرپور که هادی را زیر نظر داشت کنارش آمد تا چند کلامی با قدیمی‌ترین بازیکن تیمش حرف بزند.


هادی گرچه در فوتبال ایران ستاره نبود اما میان پرسپولیسی‌ها به سبب تلاشی که همواره در بازی‌ها انجام می‌داد، شهره بود. همه می‌دانستند که هادی هرگاه به ترکیب پرسپولیس برود، لحظه‌ای کم نمی‌گذارد. غیرتی ذاتی که خاص خودش بود. حالت آن روز نوروزی اما با همه روزهایی که در تمرین دیده می‌شد تفاوت می‌کند. نوعی یاس و شاید نگرانی برخاسته از ابهام‌های آینده.


قنبرپور از نوروزی می‌پرسد: «چی شده پسر. چرا این قدردمقی؟» که نوروزی بعد از مکث کوتاهی جواب می‌دهد: «آقا دیگرخسته شده‌ام. نمی‌دانم چه کنم… و بعد مکث می‌کند.»


قنبرپور می‌پرسد: «چرا؟ چیزی شده؟» که هادی حرف‌هایش را با این جملات ادامه می‌دهد: «آقا فشار زیادی روی دوش من است. دیگر تحمل این همه باخت را ندارم. شب‌ها تا صبح خوابم نمی‌برد. همه‌اش فکر و خیال. مردم انتظار دارند، دوست ندارند ببازیم. ما هم که بد نتیجه می‌گیریم. نمی‌دانم چطور با این همه فشار کنار بیایم. گاهی وقت‌ها می‌خواهم اصلا کاپیتان نباشم تا این همه فشار از روی دوش من برداشته شود. به خدا دیگر خسته شده‌ام. پرسپولیسی‌ها که من را در کوچه و خیابان می‌بینند می‌پرسند چرا می‌بازید که من هم نمی‌دانم چه جوابی بدهم وفقط می‌گویم ان‌شاءا… درست می‌شود.»


حرف‌های نوروزی، قنبرپور را به شدت متاثر می‌کند و در جواب به او می‌گوید: «پسرم باید قوی باشی. می‌دانم مسئولیت کاپیتانی دشوار است. خودت را محکم حفظ کن و به آینده امیدوار باش. همینطور که گفتی ان‌شاءا… درست می‌شود. حتما اگر به خدا توکل کنیم درست می‌شود. نگران نباش.»


دیالوگ تمام می‌شود و نوروزی با قنبرپور دست می‌دهد، خداحافظی می‌کند و از ورزشگاه می‌رود. غافل از اینکه ساعاتی بعد به خواب ابدی فرو می‌رود.


قنبرپور فردای آن روز با صدایی گریان تمام آن حرف‌هایی که با هادی زده بود را روایت می‌کند و حرف‌هایش را با این جمله تامل برانگیز تمام می‌کند: «انگار هادی می‌دانست می‌خواهد برای همیشه از پیش ما برود.»


 

مرگ حق است، چه بخواهیم، چه نخواهیم، چه باورش داشته باشیم و چه ساده و سهل‌انگارانه از کنارش بگذریم. درگذشت نوروزی بی‌شک خواست خداوندگار زمین و آسمان بوده است اما شاید در پس این درگذشت ناگهانی فشارهای عصبی ناشی از نتایج اخیر پرسپولیس نیز نهفته باشد. اگر پزشکان پرسپولیس این اواخر جدی‌تر به موضوع چکاپ بازیکنان می‌پرداختند، شاید می‌شد فهمید که در نهان هادی چه می‌گذرد


 

 

 

 

 

موضوع : <-CategoryName-> | نويسنده : علیرضا سعیدی

بازديـد : مرتـبهتاريخ : سه شنبه 14 مهر 1394برچسب:جدیدترین اخبار, | ساعت : 23:56 ادامه »»

آخرين مطالب ارسالي

درباره ما


{ به کلبه ی عاشقان پرسپولیس خوش آمدید}

نويسندگان


لينک دوستان

گوناگون
اخبار جام جهانی
جدیدترین اخبار پرسپولیسی
کلاب من
جی پی اس موتور
جی پی اس مخفی خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقان پرسپولیس و آدرس alirezaperspolis19961.LXB.i r لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب سبز

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 32
بازدید هفته : 39
بازدید ماه : 47
بازدید کل : 68376
تعداد مطالب : 11
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



ابزار گوگل پلاس

کد گوگل پلاس