/sitemap.xml مهدوي کيا در راه وحيد هاشميان

منوي اصلی

لينکهاي سريع
موضوعات

آرشيو مطالب


لينکستان

اگر مي خواهيد با وبسايت ما تبادل لينک کنيد لينک ما را با نام " عاشقان پرسپولیس ولیگ برتر " قرار دهيد و در بخش تماس با ما و يا نظرات لينک خود را قرار دهيد.
قالب سبز سفارش قالب


تبليغات


مهدوي کيا در راه وحيد هاشميان

مهدوي کيا در راه وحيد هاشميان


مهدي مهدوي کيا کاپيتان سابق تيم‌ملي فوتبال ايران بيش از 2 ماه است از گفت‌وگو با رسانه ها خودداري مي‌ کند. او که زمزمه هايش حضورش در کميته فني باشگاه پرسپوليس شنيده شده، آخرين بار در بازي خيريه ياران حجازي و هنرمندان ديده شده است.
    [مهدوي کيا در راه وحيد هاشميان]

به گزارش "ورزش سه"، مهدوی کیا که از سوی سیاسی مدیرعامل پرسپولیس برای عضویت در کمیته فنی این تیم باشگاه دعوت شده بود، این دعوت را رد کرد و به سیاسی گفت که قصد دارد برای حضور در کلاس های مربیگری درجه b بوندس لیگا به آلمان برود. مهدوی کیا در شرایطی از سوی پرسپولیس به کار دعوت شده که او خاطرات خوشی از دوران قبلی حضورش در این باشگاه ندارد. این بازیکن سابق هامبورگ که با پرسپولیس قرارداد سفید امضا کرده بود، حالا باید مالیات پولی را بدهد که از باشگاه دریافت نکرده است.

داستان قرارداد با رویانیان
مهدی مهدوی کیا قرارداد خود را واقعا سفید با پرسپولیس امضا کرد. او در مذاکره حضوری با محمد رویانیان بدون آنکه سر مبلغ چانه بزند، قبل از اینکه سعید شیرینی مثل قرارداد با سایر بازیکنان با او درباره مشکلات باشگاه صحبت کند، قرارداد خود را امضا کرد. البته مهدی از مدیرعامل پرسپولیس خواسته بود که شأنش در این موضوع رعایت شود. بعد از امضا قرارداد از طرف مهدوی کیا ظاهرا مبلغ قرارداد او 580 میلیون تومان ثبت شده که مهدوی کیا کمی بیش از 300 میلیون از این میزان قرارداد را دریافت کرده است که البته این هم با پیگیری مستقیم رویانیان حاصل شده است. با این حال مالیاتی که برای مهدوی کیا بریده شده، براساس دریافتی 600 میلیون تومانی اوست.

جلسه با سیاسی
مهدی مهدوی کیا از سوی حمیدرضا سیاسی برای حضور در کمیته فنی باشگاه پرسپولیس دعوت شده اما او با اشاره به اینکه باید برای حضور در کلاس های مربیگری به آلمان برود، این پیشنهاد را رد کرده است. مهدوی کیا در این جلسه همچنین از سیاسی خواسته که به موضوع مالیاتی اش رسیدگی بشود. این در حالی است که قرار نبوده خبری از این جلسه به بیرون درز پیدا کند و این مساله باعث دلخوری مهدی شده است. ظاهرا در این جلسه سیاسی قول داده کار این بازیکن ارزشمند پرسپولیس را هر چه سریع تر انجام بدهد.

کلاس مربیگری
مهدی مهدوی کیا برای حضور در کلاس های مربیگری درجه b بوندس لیگا به آلمان خواهد رفت. او در دوره ای شرکت می‌ کند که پیش از او وحید هاشمیان در آن شرکت کرده است. این یکی از بهترین کلاس های مربیگری در سطح جهان است که نزدیک به 10 ماه کار پیوسته دارد و مربیان در شرایطی به رده های بالاتر می‌ رسند که کیفیت فنی و عملی خود را به مدرسین این کلاس اثبات کنند. این کلاس مربیگری قبلا در شهر کلن آلمان برگزار می‌ شد اما اکنون به شهر دیگری منتقل شده است. مهدوی کیا که به عنوان بازیکن شاخص هامبورگ سال ها تجربه حضور مستقیم در فوتبال این کشور را دارد، حالا قصد دارد با تجربه ای تازه به عنوان مربی به فوتبال ایران برگردد. او یکسالی برای این سطح تازه فنی وقت خواهد گذاشت


 

موضوع : <-CategoryName-> | نويسنده : علیرضا سعیدی

بازديـد : مرتـبهتاريخ : چهار شنبه 12 آذر 1393برچسب:, | ساعت : 23:2

رئيس فيفا به اسطوره فوتبال ايران چه گفت

رئيس فيفا به اسطوره فوتبال ايران چه گفت


همايون بهزادي، بازيکن محجوب فوتبال ايران دو دهه 40 و 50 از سفر به فيليپين برگشته و در 73 سالگي با دريافت جايزه ويژه اي اف سي که او را يکي از 10 مرد افسانه اي تاريخ فوتبال قاره آسيا عنوان کرده، انگار روحيه اي تازه يافته و سلامتي ويژه اي پيدا کرده است.
    [رئيس فيفا به اسطوره فوتبال ايران چه گفت]

به گزارش "ورزش سه"، بهزادی که همراه آذر بهزادی همسرش به فیلیپین رفته حرف های جالبی می‌ زند.

او می‌ گوید، وقتی سب بلاتر را دیدم او با من دست داد و علی دایی به او گفت: این همایون بهزادی، روزگاری با سر به نوپ می‌ زد و آنقدر محکم و زیبا می‌ زد که صدای توپ به آسمان می‌ رسید. بلاتر خندید و به من تبریک گفت.

همایون بهزادی می‌ افزاید؛
این 10 نفر به عنوان مردان «افسانه ای» فوتبال آسیا انتخاب شده بودند،سه نفر نیامده بودند اما بین کسانی که آمده بودند،سامی الجابر را می‌ شناختم،او خیلی شیک آمده بود هر چند علی دایی هم می‌ گفت، همایون خان،خود تو از همه خوش تیپ تری...

در این مراسم نام بهزادی ابتدای همه خوانده شد،بهزادی می‌ گوید: بله، در مراسم اولین نفر اسم من خوانده شد. البته نمی‌ دانم شاید هم بخاطر حروف الفبای انگلیسی بود اما به هر حال اول اسم من را خواندند و بعد اسم سامی الجابر را گفتند؛فقط از ایرانی ها 2 نفر بودیم و بقیه کشورها یک نفر را داشتند.



بهزادی را در این سفر آنچنان که گفتیم همسرش همراهی می‌ کرد . او می‌ گوید: آذر آمده بود تا از من نگهداری و محافظت کند. علی دایی پسر عزیزم هم خیلی هوای من را داشت و شب ها با هم شام می‌ خوردیم. به هر حال سفر خوبی بود و به من خوش گذشت

-----------------------------------------------------------------------------------------------

موضوع : <-CategoryName-> | نويسنده : علیرضا سعیدی

بازديـد : مرتـبهتاريخ : چهار شنبه 12 آذر 1393برچسب:, | ساعت : 22:58

10 مهاجم برتر تاريخ دربي

10 مهاجم برتر تاريخ دربي


مردان زيادي دروازه حريفان را در دربي گشوده اند.
    [10 مهاجم برتر تاريخ دربي]

به گزارش "ورزش سه"، 10حمله ور دربی را از حیث تعداد گل ها، میزان تاثیرگذاری و میانگین گل ها در دقایق و تعداد بازی های با هم مروی می‌ کنیم:

1. صفر ایرانپاک: از سال 49 تا سال 59 در دربی حضور یافت و 7 گل به ثمر رساند و بهترین گلزن دربی بود. ایرانپاک در دربی های 53 و 56 باگل هایش پرسپولیس را برنده کرد.

2. حسینعلی کلانی: 6 گل در تاریخ دربی به ثمر رساند و البته تعداد دربی هایش زیاد نبود، 2 گل او باعث برد پرس در دربی بود. او دیرترین گل دربی را تا سال 83 به ثمر رساند.

3. غلامحسین مظلومی: 6 گل در دربی زد و تعداد بازی های او کمتر از تعداد بازی های کلانی و ایرانپاک بود. 3بار گل هایش باعث برد آبی‌پوشان شد.

4. همایون بهزادی: در هر 2 دربی سال 52 گل زد، اولین هت تریک دربی را همایون بهزادی با 3 گل ثبت کرد. همایون بهزادی ستاره دربی 16 شهریور 52 موسوم به دربی 6تایی ها بود.

5. صمد مرفاوی: هر 3 گل او در مسیر برد پرسپولیس برابر استقلال ثبت شد و گل های او مصاف های حساسی را به سود آبی‌پوشان خاتمه داد. برد 2 ـ یک، برد یک ـ صفر و برد 2 ـ صفر که در این بازی گل او، برد استقلال را قاطع کرد.

6. ناصر محمدخانی: تاثیر آشکار بسیار شایسته او در بازی سال 1365 و عملکرد او در بازی های دیگر این دهه جالب بود. در دربی 25 خرداد 65 او هم گل زد، هم پاس گل داد و هم پنالتی گرفت. تا 32، 33 سالگی او هم از جمع مدافعان استقلال یک نفر عنوان مامور مهار مستقیم او را برعهده می‌ گرفت.

7. حسن روشن: حسن روشن از سال 53 بازیکن استقلال در دربی بود. یک بار گل دقیقه 88 او باعث برد آبی ها شد و بار دیگر در برد 3 ـ صفر اردیبهشت 56 نقشی تاثیرگذار در دربی داشت. حسن روشن در سایر بازی ها مهمترین عامل ترس مدافعان پرسپولیس بود. در دربی 3 ـ صفر او بار دیگر برای آبی ها گل زد.

8. ادموند بزیک: گل اول او در 27 مهرماه 75 طلسم 7 ساله ناکامی سرخ ها را در دربی شکست و گل دوم او در روز 20 تیرماه سال 76، آغاز برد و گلزنی را در پیروزی 3 ـ صفر رقم زد. بزیک در دربی تیر 78 هم پنالتی گرفت و بازی بدون توپش در دیدارهای سال های 77 و 78 مثال زدنی بود.

9. ادموند اختر: ادموند اختر، در دیدار 30 دی 73 که استقلال 2 ـ صفر عقب بود، هم پنالتی گرفت و هم گل زد و جالب آنکه روز 6 مرداد 74، در دیداری که استقلال 3 ـ یک برنده شد. بار دیگر هم گل زد و هم پاس گل داد.
10. فرهاد مجیدی: عملکرد فرهاد مجیدی در 5 بازی آخر خود چنان عالی بود که او در تاریخ ماندگار شد. اولا گلزنی در بازی های متوالی و ثانیا گلزنی در چند دیداری که نتیجه اش برد تیم فوتبال استقلال شد. مجیدی به عنوان بهترین مهاجم 10 سال آخر دربی، درخشش را از سنین بالای 30 سالگی شروع کرد


 

موضوع : <-CategoryName-> | نويسنده : علیرضا سعیدی

بازديـد : مرتـبهتاريخ : شنبه 1 آذر 1393برچسب:, | ساعت : 22:45

آخرين مطالب ارسالي

درباره ما


{ به کلبه ی عاشقان پرسپولیس خوش آمدید}

نويسندگان


لينک دوستان

گوناگون
اخبار جام جهانی
جدیدترین اخبار پرسپولیسی
کلاب من
جی پی اس موتور
جی پی اس مخفی خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقان پرسپولیس و آدرس alirezaperspolis19961.LXB.i r لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب سبز

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 27
بازدید کل : 68356
تعداد مطالب : 11
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



ابزار گوگل پلاس

کد گوگل پلاس